can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Idag vill jag till USA, blir jätte pepp av USA 11/12 - Explorius gruppen på facebook! Har ett sånt sug att komma bort från min hemstad, aldrig i livet att jag tänker lämna att stampa på stället här tills jag dör! 

i Maj är det ett år sedan jag fick en idé.
i Juni är det ett år sedan jag började googla och kom in på en massa bloggar.
i Juli är det ett år sedan jag anmälde mig.
i Augusti är det ett år sedan jag var på intervju och blev godkänd.
... men låt oss inte glömma att det är i Augusti jag åker iväg, 12 eller 16 för att vara mer exakt!


Nu ska jag städa rummet och vänta på Ica som kommer och hälsar på mig om en stund... :)

Kommentarer
Postat av: maria

Taaaaaack så mycket :):)! JAG ÄR OCKSÅ ASTAGGTAGGTAGGTAGGAD!!! :D:D

2011-04-24 @ 11:29:59
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Matilda

Oh my god, jag vill OCKSÅ till USA! Just nu när man snackar med så många på facebook, blir jag ännu mer taggad :D haha

2011-04-25 @ 12:40:18
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0