från hundra till 0

Dagen började super bra, jag vet inte varför. Efter 45 minuter konst och kultur var jag totalt nere. Satt och tecknade under matrasten för jag var sur. Sedan tvingade jag med mig Mikaela till minimani för att köpa godis.


Stackaren var sjuk och lät förfärlig. Jag uppreper förfärlig! Vi satt och åt chokladägg på parkeringen och kände oss deppiga innan vi var nära att börja bråka om vem som skulle få köpa skjortan från HM. Typiskt att det bara fanns en enda storlek 36 kvar i färgen vit, jag gick ut som segrare ur bråket och fick skjortan. Sedan körde jag hem Mikaela innan jag själv körde hem. Nu ska jag vara totalt osocial och se på 90210 och äta godis och hoppas att morgondagen inte kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR FIN TRÖJJA!!!! :DDDDD

2011-04-25 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0