aktiv tjej

Tyckte det var dags att ta en liten jogginrunda, vi har en jättefin nature trail 100 meter ifrån huset som jag tänkte använda. Direkt stötte jag på problem, min värdfamilj skulle åka och grilla marshmellows men näe jag lämnade hemma för jag skulle ut och jogga. Sedan hade jag inga skor för jag har inte hunnit köpa, så jag tog mina converse.
Jag kom faktiskt ut genom dörren och gick till trailen. Då kom jag på att jag glömt mina hörlurar så jag satte på telefonenes högtalare istället. Sedan var det rätt varmt, 28 grader och inte hade jag tagit med mig vatten heller. Men jag började jogga ändå, 400 meter kom jag innan jag gav upp. 

Då tyckte jag det var en bra idé att ta en genväg över en ängen för att slippa hem snabbare.
Då jag gått ett tag kommer jag på att det var här folk sett ORMAR! Så jag blev ganska rädd och försökte smyga mig fram, det var en väldigt lång omväg och det tog en timme innan jag kom hem. Jättekul det här med att motionera ute i naturen!! -.- Nästa gång tänker jag använda springbandet som råkar stå i rummet brevid mitt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, du stötte inte på någon orm då?

och snackas det mycket om orkanen irene där duär ? :)

2011-08-27 @ 13:27:09
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0