Andra skoldagen cheeeck

Idag var en B day, så den var lite annorlunda.

07.20 kom Sarah och hämtade mig och så visade hon vägen till min första timme som var Social Dance. Där var det bara Juniors och Seniors och det fanns några som var nya och några som inte hade vänner i klassen så jag hittade några kompisar. Efter det hade jag dans, det kom en tjej och satte sig med mig, vi har tydligen Engelska tillsammans och var jätte snäll. Vi gick mest bara igenom info och sånt under dehär 2 timmarna, och jag hade samma lärare och klassrum.

Efter det hade jag Media i skolans coola datasal med nyinköpta dyra mac datorer, hittade en tjej som jag hade Volleyboll med igår så jag satt med henne. Vi ska typ lära oss photoshop göra filmer och sånt men idag var det bara info.

Sedan hade jag lunch, de flesta av mina kompisar hade A lunch och var på timme så jag visste inte vad jag skulle göra. I min skola FÅR man gå runt i skolan under lunch tid, så jag gick och försökte öppna mitt skåp som misslyckades, antagligen är det sönder. Det kom en tjej och hjälpte mig och jag gick med henne till 7/11 och köpte lunch istället. Det visade sig att vi hade Fashion Strategy tillsammans efter lunchen.

fashion strategy var det info och så började vi göra en portfölj. Ämnet verkar lite jobbigt, man måste typ vara aktiv och så. Vi ska bla designa egna kläder, lära oss om fashion through the century, göra en egen fashion show och gå igenom våra garderober och skapa nya outfits och sånt. Tror inte det blir så jobbigt, det verkar mest bara vara roligt.

Efter skolan så fick jag sjuss hem av Kristen som jag mötta i Social Dance, jättesnällt av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0