cheese stick

Idag tog jag en cheesestick med mig på vägen till bussen, skitäckligt tyckte jag. Som att äta en väldigt stor bit ost. Sedan fick jag veta av Amanda att jag hade gjort fel, man ska liksom skala den som en banan. Då var den ganska mycket godare. 

DESSUTOM!!! Kom jag på rätt buss hem!!! Eller först steg jag på en annan buss och frågade om någon kände igen mig, sedan gick jag till nästa buss och frågade om någon kände igen mig och då sa folket i bussen att jag är på deras morgon buss. Så jag satt mig ner då, herregud ni vill inte åka dessa jävla bussar. Bussen stannar på vägen hem vid middleschool och det kommer seriöst världens mest omogna och högljudda småbarn på!

Idag är det 40 grader där ute, thank god for AC!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag älskar din metod, att du frågade om någon känner igen dig :D

2011-08-26 @ 00:15:37
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0