FLYGBILJETTER!!!

Tänkte sätta av datorn för natten men beslöt mig för att kolla mejlen en gång till, även fast Explorius inte jobbar på natten så ville jag gå och sova besviken.

Där ligger ett mejl från min värdpappa med rubrik #25070FeliciaWide_flightinfo! Ja minsann, där stod tiderna för mina flyg som min arearep skickat till hostfamily. Typiskt att jag är sist med att veta sånt här, men nu vet jag hur det kommer se ut då jag åker!! 


12 Augusti,
06.25 åker jag från Vasa ner till Arlanda, beräknas vara framme 06.30 lokaltid.
10.25 åker jag vidare från Arlanda till New Ark, beräknas vara framme 12.55 lokaltid.



15 Augusti reser jag vidare från New Ark till Houston. Planet från New Ark rullar iväg från gaten 05.30 AM, (Jag noterar, FYFAN VAD TIDIGT!!!!) och beräknas landa i Houston 08.00 lokaltid.
Där springer jag iväg till en just nu okänd gate där ett plan beräknas lyfta 09.45 för att nå sin slutdestination Salt Lake City 11.56 lokaltid!

Summan av kardemumman, skittrött är jag nu och ska gå och sova NU!! Men nu får trevlig morgon läsning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0