USA nästa!

*Tidsinställt* Här har ni min dag! ffff, förlåt att det publicerades igår. Blogg.se gillar inte mig :c

04.00 Stiger jag upp, har panik, tar en obiligatorisk "jag och min resväska" bild för facebook, har mera panik och försöker klä på mig.

05.00 Iväg till Vasa flygfält, tar ca 17 minuter att köra.

05.17 Checka in, vara ledsen och sura för att underhållning existerar inte vid vårt lilla flygfält!

06.25 Borde planet till Arlanda flyga iväg. Ett mysigt litet plan med 3 platser per rad, alltså 1 plats, gång, 2 platser. Här planerar jag att gråta smått.

06.30 (Svensk tid!) Vandrar jag iväg till närmaste toalett för att försöka fixa sminket, efter det är det taxfree shopping som gäller! Arlanda har bra underhållning, tummen upp!

07.30 Borde jag möta de andra utbytisarna, var jag ska hitta dem är jag inte säker, så jag tänkte gå runt lite i terminal 5 och leta efter ett gäng ungdomar som gråter eller är hyperaktiva. Nu är jag cool och samlad och har gråtit klart, dags att leta efter rumskamrater till NY! (Antagligen misslyckas det då jag skriver det på bloggen men...)

10.25 Nu lyfter planet till Neeeeeeew York!

~ 12.15 lokaltid borde jag ha landat, alltså blir det runt 8-7 tiden här hemma. Nu ska vi stå i kö, ge fingeravtryck, hämta bagage, lyckas hinna med hotell bussen ... Detta kan ta allt mellan 1-5 timmar, jag har erfarenhet av båda. Så det kommer ta en stund!

Efter det ska vi ju checka in på hotellet, äta, simma, sova, sura, gråta, tråka och jag vet inte.  Här tänkte jag uppdatera bloggen om datorn samarbetar med nätet dvs... Så HEY GOTT FOLK, jag är inte död även fast det är tyst hela dagen. (Jag är antagligen död om ni hör att SAS krashat i havet, då är ni välkommna på begravning!)

Jag sätter antagligen några tidsinställda inlägg med bilder på New York under helgen, så det inte ska vara så tyst här!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

guuud! du åker NU!

Ha det super :D Och jag hoppas väll då att planet inte krashar :P

2011-08-11 @ 10:46:40
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0