just like the world is ours

Idag på dansen så kom en tant in och gav mig en lapp och undrade varför jag inte kommit till "the attendence office" när de ropat i högtalaren. De ropar hela tiden upp folk, typ 20 stycken åt gången så man stannar ju inte upp och funderar "ååå kanske de ropar upp mig nu? Bäst att lyssna!! Der ropar bara upp 100 personer per dag liksom." Så jag missade mitt namn och fick vandra iväg på lektionen istället, fick ett papper som ska fyllas i för att jag ska få ledigt på torsdag och fredag.

min fina lapp.

Min fina dator jag använder på media, tyvärr kan jag inte logga in på den. Jag fick gå med Cathy och klaga till något kontor men de kunde inte lösa problemet. Tydligen har de glömt att aktivera mitt konto, så de måste ringa till skoldistriket och se om de kan lösa problemet. 

Med oss fick vi denna fula trälapp, ett hallpass som man måste ha om är ute i korridorerna på lektionstid. Finns lärare som "patrulerar" och kollar att man har med sig sin fula trälapp. 

BTW spelade de Ke$ha hela dagen i högtalaren för att symbolisera att vi ska ta oss till klassrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0