NEW YOOOOOOOORRRRRK

Alltså oj, satt närmare 4 timmar utanför gaten i Arlanda, sedan kom det 3 stycken finnar och vi kollade lite taxfree och sånt. Sedan kom det massor av Svenskar så jag försökte vara social. På planet hade jag awesome plats, satt vid gången med Julis på andra sidan och Anna framför och en chill gubbe brevid mig. Flygresan gick jätte fort!

Att komma ifrån New Ark gick inte alls fort!!! Har ätit och försökte vara med några andra utbytisar. Hela världen gungar för att jag lider av Jetlag. Alltså roligt, men jag satt mest tyst och mådde illa. Jag delar rum med 2 finnar, de är coola.

Sa jag att vi är 89 personer på lägret? Extremt! Vi är 4 stycken från Finland resten är Svenskar, Danskar och Norskar. Herregud Manhattan i morgon med ett gäng på 90 personer. wow!

Nu tror jag att jag måste gå och sova, är så himla död och de andra finnarna verkar jätte trötta de med! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

shiiit ad juuuuuuul!

vill cokså åka nu nu nu :P

2011-08-13 @ 17:01:14
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0