& så blev jag fattig

Gick runt några timmar i shopping centret, denhär gången fastnade jag inte i forever21... *host* var där 2 timmar sist... hihi. Jag hittade 3 andra klädbutiker som var både fina och billiga, lite sorgligt var det när jag gick in i en butik och tänkte "ååå X skulle älska kläderna här!!". X personen är en kompis hemma i Finland som aldrig kommer att få shoppa i Utah.

Dessutom ni som älskar Victorias Secret vet säkert dedär munkjackorna som det står "I love Pink" på, det finns några här som det står "I love Utah" på. Tänkte näääääästan köpa, men färgerna är samma som min skolfärger alltså vinröd och grå. Så jag hoppade över det.

Istället kom jag hem med 2 par nya skor (ja de behövs pappa, behöver minst 2 par till så går det då man väljer idrottsklasser i skolan!) 1 kofta, 2 t-shirts, några halsband, en väska, ett bälte och tatttada kolla här nedanför. Nagellacks pennor/penslar 2 till priset av ett. Ett sådant erbjdande kan man ju inte missa! Har jag sagt att jag gillar shoppingen här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0