Shopping


Jättefula bilder jag vet, skyll på webcamen och jag som är lat.
Jag köpte ett par Vans med den fina tanken att jag ska ha dem som Volleyboll och Dansskor, de kanske inte är de ideala men de var snygga och på rea! Sedan köpte jag ett par skinny jeans för 12 dollar och en Disney topp för 4 dollar, så billigt så jag var tvungen att köpa. Sedan åkte vi till Walmart och jag köpte 2 häften till skolan, en foundation och hårinpackning. 

Nu ska jag titta på Desperate Housewifes lite mera och sedan ta hand om mina kläder. Mitt rum ser ganska hemskt ut, ligger kläder överallt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det är bra att du uppdaterar så mycket! :D

2011-08-28 @ 10:55:22
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0