Söndag


Vad har jag gjort idag? Jag har varit 3 timmar i kyrkan. 1 timme lyssna och sjunga, 1 timme söndagsskola med jämnåriga och 1 timme söndagsskola med jämnåriga tjejer (jag och 2 andra). Tyckte det var nästan för länge för att vara i kyrkan men alla är så gulliga så det känns värt. 

Nu snart borde vi få middagsgäster, någon släkting som varit i Australien. Efter det ska jag kanske gå med Amanda och grilla marshmellows men vet inte om jag hinner eller orkar. Skola i morgon och väckning 05.20, så man orkar inte så mycket kvällen innan.

Kommentarer
Postat av: Nora

Du måst lov mej en sak, du hittar int gud där, å du blir int religös!! :)

2011-08-29 @ 15:25:30
URL: http://noramattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0