tidig väckning i morgon!

Åkte och köpte glass idag, tog en cookie dough sundae, vanlig mjukglass med kakdeg ovanpå. Jätte gott! Tyvärr orkade jag inte äta upp hela, så amerikansk av mig att inte klara av att äta upp en "small" glass. Då vi kom hem satt jag mig framför tv:n och tittade på Vampire Diaries som går i repris, följt av en massa reality serier där alla skriker och gråter. Jag ääälskar sånt, så underhållande! 
en sånhäär åt jag nästan upp!

Såhär ser det ut vart man än vänder sig, alltså bergen. Finns många berg här, där hemma är det sällsynt med kullar för att en meteorit krashat ner och allt blev platt för några miljarder år sedan. Så det är mysigt att få lite annorlunda omgivning.

Nu är klockan här 21.29 och jag ska sova. I morgon ska jag register for classes klockan 07.10, amerikaner slösar ingen dyrbar tid nej.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Ja vet :( Men allt annat är så fint i den boken. Och älskar hur Jo har skrivit den. Jag menar favvo nummer 2 är ju sista, jag har någon kärlek till böcker där folk dör. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0