We are the cries of the class of '13

^ vetni att om jag skulle graduate så skulle jag vara class of '13? Love att Green Day tänker på mig!  
Osminkad och glad tjej med sin cola från igår.
Ska byta kläder och fixa mig lite och sedan ska jag gå och hälsa på grannen. Grannen har en dotter som är 95:a, jag gillar 95:or! Mest för att hon kommer att gå i samma skola som mig, hello "can we eat lunch together!". Senare ikväll ska jag på ett dop, spännande! Här döps barnen när de är 8 år. Jag är mest orolig eftersom att jag saknar några bra kläder inför ett dop, men jao i värsta fall får jag väll dra på mig en sopsäck!

Kommentarer
Postat av: Kaktus

Jag ÄLSKAR din blogg! Och jag ÄLSKAR att du uppdaterar OFTA! :D Keep it up, Kram :*

2011-08-20 @ 23:41:34
URL: http://sunseticecream.blogg.se/
Postat av: Tanya Kobilinski

sv: alltså ja dom har 4, men om man säger så här så är 2 tidzoner samma tid, så det blir typ hälften hälften. :)

och jag troooor om jag har rätt, att du tillhör dom som ska kolla på PLL klockan 7. Inte helt hundra, men ni är en timma före östkusten iallafall :)

2011-08-21 @ 01:49:27
URL: http://tanyamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0