Youth meeting

Blev hämtad i en jeep (!) man typ klättrar upp i den på hjulen, verkligen en upplevelse. Var 3 andra tjejer där som kommer gå i min skola och 2 av dem åker bussen. Wiihu, alla var schyssta och så lärde vi oss saker om vad man ska göra om det åskar, om man bryter benet och sånt. Sedan skulle vi tända på en eld men Amanda gömde tändstickorna så vår typ supervisor gick in för att hämta nya, och då tände Sara på elden med tändstickorna vi gömt och ba "look I made fire with rocks!". Jätte kul, area repen var här, tydligen har jag 2 stycken för det är så många som bor i området. Så nu är det Kelly som har ansvaret över mig och henne ska jag ringa till en gång i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0