26 December

Kom för en stund sedan hem ifrån Logan. Idag har jag ätit de sista resterna av julmaten och varit en sväng till Logan's shopping center. Fick iaf med mig hem ett par yoga pants, 3 VS Pink body mist & en body lotion, en pullover och ett par tofflor, läppbalsam boll och en oversize t-shirt.
Om någon orkar bry sig såååå;
Tofflor orginal pris var 24.90 fick dem för 5 dollar.
T-shirt orginal pris var 19.90 fick den för 5 dollar.
Läppgrej orginal pris var 12.90 fick den för 2 dollar.
Tralalala, jag gillar rea drf jag köper så mycket här. Till er alla som åker nästa år, köp aldrig nåt för fullt pris på Aeropostale! Typ alltid rea där, typ 50 % av hela butiken, buy one get 2 free osv. Köp aldrig orginal pris för du sprarar in det en miljard gånger på rean. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0