Blä

Jag känner mig som en riktigt dålig bloggare, jag ska skriva ett inlägg men kommer inte på något att skriva. En sak har jag märkt, jag tänker på Svenska. Jättemånga går runt och säger att de tänker på Engelska och blabla, men näpp jag tänker på Svenska fortfarande. Ibland i skolan blir jag förvirrad då alla pratar Engelska. Jag är så förvirrad. Jag är alltid förvirrad. Några i min Neighbourhood tänker hosta en svensk kille nästa år, så om det råkar vara du så kan ge dig insider tips på hur du överlever.

btw, för ett år sedan var jag på semester i NYC och Florida. Men bilden har jag inte fotat. :3

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha åh håller helt och hållet med om det där med att tänka på svenska. jag tänker också på svenska fortfarande, och blir sjukt förvirrad när folk snackar engelska ;)

och förresten, så måste jag säga att du skriver askul :D asså, på ett bra sätt!

2011-12-18 @ 21:58:12
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0