dream america dream

Hade en fruktansvärd huvudvärk igår så jag tog natten redan runt 8, vaknade pigg och kry.  Stekte en omelett och slökollade Americas Next Top Model, men reklamerna gick mig på nerverna så jag lät tv:n spela in alla avsnitt så jag kan slökolla utan reklam en annan dag. Sedan gjorde jag ingenting, kom på att jag borde paketera in mina paket så jag gjorde det.
Bevis på att jag faktiskt gjorde det:
Mycket beröm till mig själv!
Sedan har mina YW ledare kommit med små julklappar åt mig under dagen. Känns jättekul att de kom ihåg mig! (:
och nu resten av kvällen ska jag käka M&M's, dricka diet coke och titta på Desperate Housewives via Netflix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0