Everywhere I go

Ursäkta mitt kassa bloggande på sistone, har varit hemma och sett Desperate Housewives. Älskar Netflix! Sedan var jag och sovde över hos Stephanie, hon bor i the Ghetto. Vi käkade pizza och såg på Pretty Little Liars. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag förstår iaf varför folk kallar mig rik och prep i skolan, för jag bor i Draper. Här behöver man inte vara orolig för att bli knivrånad. Suger lite att alla inte här vet hur bra de har det, "Always when I go jogging I bring my gun so I feel safe!"... Fattar inte det, sånt gör man verkligen inte där hemma!! Kulturkrock. Blev förvirrad så jag frågade varför och alla i min kyrkgrupp ba "Excuse her, she's from Finland." Fattar inte det, om jag stoppade ner en pistol i bh:n och sprang ut och joggade i Finland skulle folk antagligen ringa polisen om jag inte lyckas skjuta mig själv i foten först. 
Bild av jätte söta tamgotchis som har inget att göra med inlägget!! :D

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Colorado

Älskar hur bilden inte har något med inlägget att göra

2011-12-20 @ 05:28:15
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0