I've got your picture.

De senaste två dagarna har det varit fullt upp. Har varit med Stephanie och Angel efter skolan och ätit kina mat och idag åt vi crown burger. Har varit till Walmart. Har ätit glass. Har gått i skolan. Midterms och stress över att få arbeten inlämnade. State test igår i Digital Media. Svimmade idag efter skolan, måste dricka mera. Pallar inte köpa 1 dollars smaksatt vatten och jag gillar inte vattenfontänerna. Har fått riktig bacill skräck sedan jag kom. Vägrar ta Hallway Pass då jag går ut ur klassrummet för de är jätte äckliga. Varje klass har desi medel och i Digital Media sprutar jag det över hela mitt tangent bord!
Min fortune cookie!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fan, då bor ni hyfsat nära mina släktingar! Fan vad ballt! De snackar dock inte svenska men ändå. ;)

Är din familj mormoner? :)

2011-12-16 @ 07:37:47
URL: http://Http://usafredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0