SÅÅÅÅÅÅ ARG

Jag bor nära Ikea, 5 minuter ifrån. Så vill jag ha något åker jag och köper det. Lätt som en plätt liksom. Så jag tänkte ladda upp för julen och åka och köpa pepparkaks deg, delar till ett pepparkaks hus, glögg och julmust. De jävlarna har inte en endaste grej som jag ville ha. Så jag tänkte okej, vanliga pepparkakor måste de ha. NEJ DE HAR BARA CITRON PEPPARKAKOR!! VEMFAN ÄTER CITRON PEPPARKAKOR!!!? Fatta hur arg jag blev, jag skrev en riktigt otrevlig lapp på svenska åt dem innan jag åkte hem. Hoppas att någon på detdär dumma varuhuset kan svenska. Fast det tror jag inte. Hatar Ikea.
Iaf rörde jag ihop en egen pepparkaks deg då jag kom hem, så om jag har riktigt tur får jag pepparkakor till jul. Men det tvivlar jag på just nu. Amerikanska mått är så förvirrande! Lovar att jag hällde i för mycket av mjölet. Typ 1 liter för mycket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har inte kollat om det finns i någon mataffär i närheten? När jag bodde i Minnesota kunde jag köpa Annas pepperkakor på affären bredvid huset där jag bodde.

2011-12-22 @ 08:06:30
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0