Zzz

Jag är alltför bortskämd, har vant mig med min dubbelsäng som jag är rätt säker på att är en Queen Size, alltså är den liiiite bredare än en normal dubbelsäng. Jaja, iallafall så kunde jag inte somna i den säng jag sovde i hos min vfarmor för det var en normal säng för en person. Flyttade jag benet liiiite åt sidan så halkade jag utanför madrassen. Svängde jag på mig lite i sömnen vaknade jag av att jag höll på att ramla ur sängen. Det var ett mysterium hur jag skulle sova i sängen. Sedan blev det för varmt eller för kallt så jag höll på att kasta filtar av och på och blä. Ska bli skönt att få sova i min egna säng i natt! Vet inte hur jag ska klara mig då jag åker hem igen! :(

Lol, på tal om sömn. Hur många sover på mage som mig? Vi kommer iaf få fett massa ryggproblem och rynkor i förtid. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0