Aktivbloggare.nu

Igår fick jag och Patricia sluta någon timme tidigare än vanligt så vi åkte till stan. Tydligen hade Mikaela och Nora bestämt sig för att inte gå på Engelskan, så de var på samma buss.  Så vi gick med dem en stund, tills någongång runt 6 då Jag åkte med Mikaela tillbaka till internatet. Sedan kom nån Mikaelas kompis till henne, å Mikaela vila int va ensam så jag blev medtvingad. Synd att hans traktor aldrig starta då han sku hem, slapp i säng först halv 4. INTE KUL!
.
Sedan var det skola idag, helt okej förmiddag då jag gick runt och hata Mikaela. Efter lunch fick jag rida Meggy. Å int för att jag vill skryta, men det gick p e r f e k t ! Å jag var så himla glad, för jag och Meggy brukar vara ganska kaos. Om ni vill se en häst och en ryttare som INTE är i harmonisk balans ska ni titta på oss. Men idag gick det superdupermega bra. Sedan då vänsta galopp lyftes så kände jag bara hur den perfekta halvtimmen rann ut i sanden. Vet inte riktigt vad som hände men jag satt på en skenande häst som var i panik och det gick inte att stanna, efter x antal volter som blev mindre och mindre tills de var ca 3 meter stora volter som hon bara skenade på. Jag övervägde vad som skulle hända om jag hoppade av hästen för det gick inte att stanna. fyfan! Tillslut fick jag stopp på henne, vet int vad som hände men usch.
.
Efter att jag fick stopp på henne kändes det som att jag hade sprungit ett maraton, så jävla trött var jag. Svetten bara rann och armarna krampade.
Nåja, iallfall funderade jag på att delta i OS med Meggy under den ljuva halvtimmen. Kanske det går bättre nån annandag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag har typ cci.. eller det är där jag loggar in, är det så för dig också? :)

2011-02-24 @ 16:24:48
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0