rrubrik

Kunde inte gå i morse på grund av smärta i magen, grävde fram en burana och tuggade i mig den. Sedan kilade jag iväg till stallet där vi mockade och hade teori om ridutrustning. Efter lunch red jag, Mikaela, Ellinore och Nathalie i terrängen medans resten av klassen hade traktorkörning. überhärligt väder, råkade plumsa med Velmu i ett snötäckt dike men vad kan man? Efter det longerade vi resten av hästarna och fixade det sista i stallet. Klockan hann gå till halv 5! Nåja, så kan det bli ibland =)
.
Nu har jag ont i magen på nytt och funderar på att gå och sova, samt på hur viktig min närvaro i skolan är i morgon? Kanske klassen sku klara sig utan sin hyperaktiva kyckling en dag? =) Dessutom tappade jag min scampo flaska på foten och fick som resultat ett snygt blåmärke och gångsvårigheter.
gammal bild från hösten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är din organisation liten? jag har ALDRIG hört talas om cci haha :(



jag tror nog du behöver något större än en kappsäck.. men annars skulle du ha varit ascooool!!!

2011-02-24 @ 19:52:41
URL: http://mizgin.devote.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Haha jag håller med! Det är ju bara luft då, eller? xd

2011-02-24 @ 23:12:38
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv:Haha för mig är det inte att jag inte vågar men det är riktigt svårt att komma på vad man ska skriva i första mailet! Haha jag har ingen aning!! :P men det kanske blir nått att man är tacksam att hon har valt att ta emot mig och att jag ser fram emot att träffa henne eller nått haha :P

2011-02-25 @ 20:10:07
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0