16 dagar kvar och jag saknar fortfarande biljetter!

^ rubriken säger allt. Dessutom har några redan fått biljetter som är på samma camp som jag, detta firar jag med att sitta och ha panik på fb med en norsktjej. Dessutom tysken som ska till Draper GÅR INTE I MIN SKOLA!!! Hur stört är inte det! Jag fattar inte, varför måste jag gå i skola i grannstaden!? Hon får gå i skolan som faktiskt ligger i Draper. Är mycket närmare om jag skulle gå i samma skola som hon... ÅÅÅÅÅ så jobbigt. Men hon var jätte trevlig iaf och vi hoppas på att träffas under året! :)

Men jag har hittat min arearep på facebook, hon verkar jätteschyyst. Hon har mycket bilder från ISE träffar! Vet inte om jag vågar adda henne ännu men ska göra det innan jag åker! (a)

Kommentarer
Postat av: veera

Jag ska åka om 9 dagar och har inte biljetterna... wooops:D

2011-07-27 @ 20:08:15
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0