hello, Brooklyn

Idag ska jag vara aktiv och åka med min vän Ida och se Harry Potter. Innan det sker måste något drastiskt göra med min moped. Punktering? Söndriga speglar? Lite snett styre? Så kan det gå... Stör mig mest på punkteringen, måste väll åka och pumpa luft i hjulet och hoppas det hålls en stund. Jobbigt.

Dessutom är det många som fått placering de senaste dagarna! Awesome, om det fortsätter så har alla fått hem innan Augusti, hoppas!

OCH här har ni mina fina väskor, båda är väskor med hjul som man rullar, eftersom jag är på dåligt humör då jag flygit genom sisådär 9 tidzoner och om jag då ska börja bära en väska så kommer jag antagligen slå ner någon. Fint det blev att visa tummen upp, jag borde kanske öva... :o

Kommentarer
Postat av: louise

sv, hahah nejdå du är ju aaaaaassöt på ditt visum!!

2011-07-20 @ 22:09:37
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Sv: Jag rider inte själv, fotar mest hästen och syrran :) Har provat några gånger, men det blir aldrig av att jag tar tag i det... Det är syster och hennes häst på bilden :)

2011-07-20 @ 23:03:24
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: emelia

hahah vet inte varför men har garvat så jävl mycket till detta inlägg. "Fint det blev att visa tummen upp, jag borde kanske öva... :o" AHHAHA (bara jag som tycker det var roligt? någon mer som är trött????)

2011-07-25 @ 19:08:02
URL: http://emeliasamuelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0