I couldn't care less what you say

Var till frissan idag, blev nöjd. Ni läste rätt, jag blev nöjd! Fick sjukt mycket rabatt då det var en studerande som klippte mig, men hon var super!

Nu sitter jag med rosa hårfärg i håret, försvinner efter 5-6 tvättar så borde vara borta om 3 veckor då skolan börjar. (Är förbjudet med rosa hår i min skola!) Kommer verkligen sakna att ha rosa lugg&slinga i håret men hey, vad gör man inte för USA? :D

Fick inga biljetter idag heller, ser lite dystert ut på Arlanda fronten. Såg att de enda lediga platserna är Bussines mellan Vasa-Arlanda den 12. Blir väll antagligen så att jag åker från Oslo eller Köpenhamn, får se på Måndag!

Dessutom kom världens bästa släktingar och sponsrade mitt USA år lite, eller ganska mycket. Funderar på att sätta lite av pengarna på en vecka i Hawaii... Men jag tvekar. Det är ändå 900 dollar som skulle gå till sightseeing med en massa okända. Så jag tror jag sparar pengarna och köper något jag behöver sedan i USA. En liten billig kamera jag kan ta med överallt tror jag, dessutom behöver jag väll en klänning til Prom. Amerikanerna satsar lätt 600 dollar på deras promdress. Som de bara kommer ha några timmar! Rätt sjukt tycker jag... Så blir väll att spara pengarna till shopping och sånt istället! Den som spar, hon har. Ett ordspråk jag lever enligt, som de som känner mig IRL kanske märkt :)

Kommentarer
Postat av: Julis

Ja jag har dubbelt medborgarskap :) Har skrivit mer om det på bloggen!

2011-07-29 @ 19:45:26
URL: http://julis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0