I just to be lovedrunk but now I'm hungover

HÄÄRREJSUS. 1 dag och min dejour är ÖVER !! Fattar ni!? ÖVER! Trodde aldrig den dagen skulle komma för 2 veckor sedan. Efter dejouren sätter jag mig på ett tåg ner till HEEEELSINGFOOOOORS! Här ska skaffas visum minsann! Och så ska jag gräva fram de sista reafynden på min heldagsshoppingtur som väntar efter ambassads besöket.

Dessutom hoppas jag att man inte behöver vifta runt med visa bilden för min... blev inte direkt en höjdare. Kan ha haft en dålig hårdag, tyckte det skulle passa utmärkt att matcha det med inget smink, för att vara sådär all natural. Ångrar mig till 100% nu, men den är något snyggare än min passbild och körkort. (Den bilden är tagen då jag går i 5:an, så ni kan ju tänka er snyggheten...)

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

hehe åh visst älskar man alltid sina pass/visum bilder! ;)

sv: haha jaa man kan ju alltid hoppas! vilken amerikansk organisation har du?

2011-07-09 @ 19:21:56
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0