pretty little liars, skype och ... 28 dagar kvar!

Min värdpappa mejlade igår och berättade att det var 30 dagar tills jag skulle komma! (Jag är ju i NYC 3 dagar innan så det stämde bra) Sedan har vi planerat att Skypa på Söndag, blir första gången och jag är sjukt nervös. Men det går nog bra! :)

För er som ligger hemma utan något att göra så kan jag rekommendera Pretty Little Liars, VÄRLDENS BÄSTA SERIE! En sommarkväll försvinner Allison mystiskt, ett år senare hittas hennes kropp och mordutredningen börjar. Hennes 4 bästa vänner börjar få mystiska textmeddelande, lappar och mejl av någon som utger sig för att vara A. A vet alla deras mörkaste hemligheter som de alla delat med Allison, som är död. Det bästa är att ingen vet vem A är, inte äns skådespelarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaaa, kanske därför då. tycker ändå dom kan snabba på lite haha :)

2011-07-15 @ 13:50:06
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0