-

Jag har vänner som jag bråkar ofta med, men vi löser problemen och fortsätter vår vänskap.
Jag har vänner jag inte ser så ofta, men jag tänker ändå på dem som vänner.
Sedan har jag en vän som är egoistisk, har aldrig stått upp för mig, aldrig stått upp för någon av hennes egna åsikter, aldrig klarat av att ha fel och är så barnslig och löjlig så man skämms.
Funderat på det länge, men snälla. Vad har vi gemensamt? Jag har växt ifrån allt detdär och jag har ett liv att leva! TTYN.


PS! Du behöver inte försök prat mer skit om mig, du behöver inte försöka få folk på "din sida" för ärligt talat. Det är bara patetiskt. & detta är sista gången jag någonsin kommer skriva något åt dig. Så låt mig använda bloggen så du kan gå tillbaka och läsa i frmatiden. :)

Kommentarer
Postat av: kiika

Sv; Jag å haar 26 tror ja. :P Men ja antar att jag e fäitan än tieg. ;) Så han kanske it e lika stor på mieg täfö. :D

2011-06-04 @ 18:50:48
URL: http://erikakiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0