aloha

Kom just att tänka på en sak, vad pratar de för språk på Hawaii? Aloha är ju inte engelska... bra iaktagelse Felicia!
Nu för att alla mina stalkers ska få veta vad jag gjort idag såååå...
  • Jag har färjat mitt hår rosa. (Eller ja... bara en slinga men iaf)
  • Planterat blommor (!!!)
  • Köpt onödiga och nödvändiga saker i stan
  • Inte fått igång min moped
  • Inte haft med mobilen
  • Fått raseri anfall på min moped, och sparkade till mycket argt på kickstarten så den började fungera omedelbart. Score!
  • Solat
  • Insett hur gulligt det är att min hund och grannens hund är kompisar.
  • Insett att grannens andra hund inte kommer överrens med min hund.
  • Jagat bort båda grannarnas hundar.
  • Förstört vänskapen mellan min hund och grannens hund.


    Nu väntar bara ett träningspass. Ouh ye, enligt dvd:n kommer jag ha sixpack inom 60 dagar, så jag kommer vara lagom cool då jag åker till USA om 67 dagar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0