depp

Usch, blir ledsen av alla utbytesbloggar! Alla som åkt tidigare år har kommit hem och avslutar deras blogg något i stil med "Nu är mitt äventyr över, hejdå bloggen." Samtidigt så börjar jag inse att under detta år som alla kommer att klicka in för att läsa om vår första skoldag, prom och se om vi lyckas i USA. Vi är ju nästan förebilder nu, och jag blir ledsen bara att tänka på att det kommer att ta slut, och det enda vi kommer att ha kvar från vårt USA år är minnen.

Efter att ha följt med tidigare utbytesbloggar så vet jag en del saker. Några av oss kommer att byta värdfamilj under året, andra kommer att bli hemskickade, flera av oss kommer att ha problem med att skaffa vänner och sedan finns det de som har det bästa året i sitt liv! I andra ord så kommer kanske inte adjö till USA vara så svårt för alla och kanske kommer vara en lättnad för några.Jag vill inte att det ska vara så för mig!

Jag vill ha det b ä s t a året i mitt liv, jag vill gråta hela resan hem från USA för att sedan planera att återvända igen i framtiden. Jag vill inte ha en massa drama i USA, jag vill inte att det ska bli en massa skit under året.


Jag ska sluta skriva deprimerande inlägg på mig blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0