dressyrmupparna

Ni som är in i det hela med hästar har säkert hört talas om dressyrmupparna, de som delar hästintresset med mig (och även de som inte gör det) har säkert fått höra mina åsikter om dem. Allt hat till dem kom från ett inlägg där de dissade för korta chaps/ridstövlar. Inlägget fick mig bokstavligen att gå i taket, tänk på alla barn blabla.

Men idag såg jag en bekant rida runt i ALLDELES för korta ridstövlar. Inte några cm, nejnej här pratar vi om 15-20 cm för korta ridstövlar! Och det enda ord jag kunde tänka på vad skabb. Fyyy det var nästan äckligt. 


För er som inte kan ett skit om stövlar och sånt, så på bilden är de lagom långa. Det röda strecket markerade hur höga hennes stövlar var. Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0