LALALALALALALAAA

Alltså nä, jag orkar snart inte med dethär längre. Min arearepresenative hälsade via min värdfamilj att TB test ska tas på plats i Utah, Explorius ska kolla upp det ännu en gång. Med tanke på att jag tar ett TB test 3 veckor innan jag åker så känns det ju lite sisådär... Sedan om TB test ska tas, måste vi se när deadlinen på det är i USA. Åker jag 12 så hinner jag inte ta TB testet innan den 16, så då måst ajag ju åka tidigare. STACKARS MÄNNISKOR, jag är säkert den mest omständiga utbytesstudenten ever.
Sedan hälsar jag åt alla att jag har haft stalljour idag i skolan. Jag drack 4 liter vatten och svettades som bara den, var 29 grader och sol hela dagen. Var ju inte direkt så mysigt att rida då heller. Eller rida och rida... Lätt trav, galoplyft åt båda hållen och skritta av. Totte verkade vara nära en hjärtattack och jag var nära att svimma av för det var så grymt varmt. Efteråt tänkte jag vara duktig tjej och tvätta av Totte med kalltvatten för han såg ganska döende ut. Uppskattades inte och jag blev nog mera våt än hästen. >_<

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 06:02:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0