Midsommar

we♥it

Vaknade på morgonen med ont i magen, efter en stund låg jag mest på golvet och vred mig i smärta. Så dagen har gått åt att äta burana och tycka synd om mig själv samt gnälla lite om USA till de stackars släktingar som var här på middag. Nu sitter jag mest och har ont i magen framför datorn. Mysigt! Antagligen har ni en roligare midsommar än jag :)

PS! Gissa vems mamma spontan köpte en skateboard!? Ulala, här ser ni skate proffset som ska glänsa i USA! ;)
Syster däremot sa "Vi sku kunn film då du åker, åså sätter vi upp he på youtube! Å sen kan vi sätt som rubrik Dumbass learning to skate, FAIL! fatta vad folk sku skratt! Vi sku kunn bli berömda!!!" Jag vet inte om jag är redo för en kariär på youtube ännu, men vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0