Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Råkade tänka på bloggen idag, så jag knäppte en bild. SCORE! Klasshuppari, stalljacka, jeans. Stallet + traktorkörning stod ju på schemat idag i skolan så... :)
Föresten gav min vrist upp idag, har haft ont i den en tid men idag då jag mockade så kom en våg av smärta, och den blev rejält svullen. Aj.
Vad annat har jag gjort idag då? Rev ner en bit av ridplansstaketet med traktorn. En planka föll och en stolpe blev lite sned. Jag, Vera och Nathalie valde valfria ämnen till nästa period, kulturvandring, företagsamhet och gymnastik på finska var det vi valde på 3 första platserna :) Så nästa period är vi säkert ute och går, ser på träd och sånt, JIIPPIII! -.- Typiskt att halva klassen slipper, för de läser gymnasie kurser. >.<
.
Jag går ju inte i gymnasiet, utbildningen i Finland är lite annorlunda än i Sverige.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Går du inte i gymnasiet? What, fattar ingenting :o ;)

2011-03-14 @ 15:47:04
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0