ung, dum och blivande utbytesstudent

Jag läser andra utbytesbloggar, jag läser slaviskt forumet, jag googlar mapar, jag mejlar med min värdfamilj, vad annat kan jag göra? Man kan inte göra mycket mera. Om 5 månader sitter jag inte här i Finland längre, då är jag i Utah. Om 5 månader har kanske inte alla äns fått sin placering och sitter här hemma och är nervösa. De vet inte vad de ska googlemapa, vem de ska melja eller äns vilken skola de ska gå i.
.
Jag vet inte vem det är mera synd om, jag som ska sitta och spionera på min skolas hemsida ända tills jag packar ihop mina saker och åker till flygplatsen i Augusti eller de som inte vet VAD, VEM eller VAR de ska spionera på nätet för att förbereda sig själv samtidigt som de inte vet om de ska packa med shorts eller jackor?
.
Vet inte jag ska hissa eller dissa tidig placering? Härligt att lära känna familjen bättre är det ju, men det är hemskt att behöva tänka på UTAH UTAH UTAH UTAH i flera veckor framöver medan ni andra kan tänka på annat.
.
Jag hoppas att någon annan utbytesstudent sitter brevid mig på planet från NY för det finns en risk att jag vägrar lämna planet då det landar. >.<
weheartit är bilden tagen från!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja haha :) så är det ju bra att en afrikansk elev får gå i skolan eller vad det nu var.. tror tom att man får åka som volontär när man kmr hem igen. det är ju jätte bra! :)

2011-03-19 @ 11:51:47
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0