Världens sämsta männska

Är det inte ganska lustigt att på vardagar klickar jag på första bästa bloggen, hetsläser och stänger av datorn efter att ha läst 3 stycken. Samtidigt skriver jag minst 4 inlägg och förväntar mig att folk ska läsa dem? På helgen är det tvärtom, uppdateringen är seg men jag hinner läsa minst 50 bloggar flera gånger under de 2 dagarna. Undrar om det är likadant för någon annan, det skulle förklara varför min statistik gör ett stort hopp på veckosluten.

Så ja, det här är min fina ursäkt till alla vars bloggar jag inte hinner med på vardagarna. :D

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Ja är helt underbart kul att få veta familj redan! :D Haha ja det finns verkligen konstiga maskotar! :D vad har du för skolfärger då? :)

2011-03-08 @ 19:31:07
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0