it's like forgetting the words to your favorite song

NU SKA JAG KÖRA HEM MIN DUMMA SKOTER FRÅN STAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Notera hur tidigt jag är vaken, för jag skulle dö om något hände den. *snyft* Nej egentligen är jag sur för jag måste upp såhär tidigt för att jag ska hinna med pappa till stan, för stackars skotern kan int stå där en till natt...



MEN NU TILL DET EXTREMT ROLIGA!! I MORGON SKA JAG OCH PAPPA KÖRA NER TILL ESPOO, NOTERA HU BILFÄRDEN TAR 6 TIMMAR OCH INFOMÖTET BÖRJAR 10.00... Hoppas jag får mycket info nu, jag har redan fått material från sveriges möten. Så förhoppningsvis går vi igenom samma saker. 

ps, filippa städa mitt rum igår för pappa gav henne 10 euro, Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0