Where was I when the rockets came to life

ARGH, varför ska jag behöva falla offer i den enorma förkylningsvågen som går nu? -.-
Sov 2 timmar i natt, resten av natten fick jag ingen luft. Eller jag kunde inte andas normalt då näsan var stockad. Beklagade mig över mina smärtor till mina finska vänner. Mina finska vänner ville inte presentera vårt arbeta i kulturpromenad så jag fick äran att hosta fram några få ord om vårt projekt som vi inte lyckats göra klart. Efter det hade vi hål timme följt av prov i konst och kultur. Sedan kom pappa och sjussade hem mig. 

Till USA fronten, fick en massa info på finska. Men nu har Svenska Explorius skickat info åt mig. Typ hemlängtan, pengar, familjen, placeringen blabla. Sedan skrev de "Mera info kommer i avreseinfon! :)" Då får man info om hotell och flygtider och sånt, ååå sånt vill jag veta NU! 

Nu tänkte jag läsa bloggar, men jag känner mig lite illamående så jag tror jag ska gå och vila en stund istället. Lämnar kanske hemma från skolan i morgon, får se vad mamma säger!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Hihi! Ja, packning är inte min starka sida heller. Jag kommer gå runt och oroa mig för att jag har glömt massor i flera veckor.

Man kanske borde börja skriva en packningslista redan nu...?

2011-05-17 @ 15:06:27
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0