Dagen i detaljer. (FÖR JAG HINNER INTE BLOGGA OCH BLÄÄ)

Förlåt, jag hinner inte blogga så jag skriver långt inlägg om hur min dag såg ut idag för de som bryr sig. 

Steg upp och gjorde mig i ordning, pratade för första gången med några ungar på min busshållsplats. Satte mig på bussen, åkte till skolan mötte upp Ana. Vi gick på PALS meeting (People with Autism Love to Socalize) och åt några donuts innan klockan ringde till first period. Engelska, läste vidare i min bok "The Lying Game" och diskuterade något.

Efter det var det Volleyboll som stod på schemat mitt lag är sämst. Killen som tar alla bollar var sjuk så woop woop vi förlorade 5 matcher av 5.

Sedan fick jag ett sår under näsan som blödde som bara den. Sprang iväg till US History ändå för ville inte bli Tardy. Fanns inga näsdukar så jag sprintade till närmaste toalett och skrek något om bloody nose till min lärare. Vi hade en Bell Ringer. (Då klockan ringer låser läraren dörren och vi som är i tid får göra en uppgift som de som är Tardy inte kan göra upp i efterskott.) Kom springandes tillbaka med blodig näsa och papper och läraren släppte in mig <3 lol alla andra blev tardy förutom jag som hade min väska i klassrummet redan. TUR(!!!)

Sedan gick jag med Stephanie och Angel till Crown Burger på lunchen, på vägen tillbaka gick vi in i 7-11 och jag köpte en Pumpkin Spice Latte. ÄLSKAR KASSA TANTEN, hon är så rar och har humor och vi är hennes "Favorite Customers"!

Klockan ringde och jag gick iväg till Keramiken där vi inte jobbade vidare utan sökte efter info. Blev klar jätte snabbt och läste ut min bok. När jag skulle fråga om jag kunde föra min bok till lockern så sa läraren att jag skulle vänta på ett Hallpass, var värsta långa kön så jag gick iväg ändå utan Hallpass:et. Lol mötte Vice Principaln i korridorren och han hälsade bara glatt. Fördelar med att vara utbytesstudent haha. När jag kom tillbaka väntade de ännu på hallpasset och alla undrade hur jag klarade mig. Lol gick till min locker och tillbaka, sa jag bara. 

Jag kom hem och såg Cloudy with a Chance of Meatballs IGEN med in vsyskon. Efter det åkte jag till Young womens, jag satt och skrattade åt youtube videon med en 4åring i 2 timmar samtidigt som jag åt kladdkaka och jordgubbar. Kom hem för en stund sedan och har duschat.

NU HAR JAG INTE DÅLIGT SAMVETE ÖVER DÅLIG UPPDATERING, OKEJ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha jag älskar att se hur din svenska förändras mer och mer! Din blogg är jättebra och jag önskar dig ett fortsatt underbart utbytesår! :)

2011-11-05 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0