Everyone's a winner, we're making our fame

En kille begick självmord på lördag kväll, alla gick klädda i grönt och vitt för att hedra honom idag i skolan. Vi dekorerade klassrums dörren för att peppa vårat Football lag. Vårat Football lag ligger fjärde just nu i Utah. Jag var på ett möte och insåg rätt snabbt att wrestling inte alls är min grej, men jag beställde mjukisbyxor och annat krimskrams för att vara en god vän. Fick sjuss till 7-11 av min kompis för att köpa min pumpkin spice latte. (Vem går 100 meter nu för tiden?) Tanten i kassan är min BFF. Jag kelade med en chihuaha. Har kollat film. Har diskuterat när man ska shoppa för att hitta de bästa fynden. Sett ett avsnitt av Desperate Housewives. Fick ett utbrott på min locker som vägrade öppna.  Har blivit dresscoded 2 gånger av båda hallmonitorerna. Har åkt i en gul buss. Hr var eran dag?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

okej det här är se hemskt, men , lite sarkastiskt eller vad man säger att du skrev "dör" som rubrik på förra inlägget :p

2011-11-08 @ 06:30:28
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se
Postat av: Anonym

va hadd du på dig?;)

2011-11-08 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0