Hard work never killed anyone, but why risk it?

Glada ballroom gänget minus Jade. Igår åkte jag efter skolan med Taylor, Chase, Kayla och Taylors pojkvän till hennes pojkvän och chillade. lol mera som jag åt upp halva kylskåpet, sedan åkte vi tillbaka till skolan och så var det wrestling meet och vi skulle räkna poängen. pinsamt dåligt gick det. Jag fick som uppgift att springa ut och slå till domaren en gång i minuten för så går det till tydligen. Efter det körde vi vilse för att jag "är inte från Utah så jag hittar inget så vi ignorerar henne och låtsas att vi vet var hon bor".

Idag var jag helt färdig när alarmet gick så jag drog med mjukisar till skolan, var SÅ nära att missa bussen. ffff. BRA ATT 15 PERSONER ÄR PÅ MIN HÅLLPLATS OCH INGEN AV DEM TÄNKTE ÅKA BUSS IDAG???? Brukar alltid komma när de håller på att gå på bussen, men den stannade liksom inte när ingen stod och väntade på den heh. Men chauffören är bäst och stannade då hon såg mig komma rusandes. Jag drack kaffe med ett halv kg socker när jag kom till skolan och blev genast piggare och skolan rullade väll på. Hade en sub i Engelska som skröt om sina Svenska rötter. looowl han var fjärde generationen svensk och kunde inte utala sitt svenska efternamn rätt, sedan undrade han om mitt namn var spanskt. Neeh jag är den skandinaviska utbytesstudenten som pratar svenska hihi. AAAWKWAAAARRRDDD. Skolan rullade på efter det, funderade på att hoppa över ceramics och åkta och shoppa så gör det kanske nästa gång. Vet inte. Är klar med min fula kruka så orkar inte sitta 2 timmar och glo på folk. Skulle lätt hinna till shopping mallen ett varv och gå tillbaka och ta bussen hem, men det känns ändå rätt fel på något sätt. 

Sedan stal jag nästan en ipod idag för någon hade glömt den i toan, men mitt samvete tog över och jag gav in den till kontoret istället. Om någon hade snott mig 400 dollars grej så skulle jag ha bränt ner skolan av ilska så ja. 

random inlägg för jag är TRÖTTTTTTTT, sovde 4 timmar i natt och kunde knappt gå för jag var så trött i morse. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0