I used to rule the world, seas would rise when I gave the word.

Jag var en sväng till Ikea idag, ingen hallelujah moment som alla andra verkar tro att det är. Samma stora varuhus med jobbiga småbarnsfamiljer som suttit i bilen i timmar för att köpa billiga möbler. Bilresan för mig tog endast 5 minuter så jag köpte min choklad och åkte hem. Ikea är Ikea.
Sedan satt jag hemma en stund och så började Jana chatta med mig på Facebook. Hon är från Tyskland och bor i samma stad som mig men går i Alta High, hon var ensam hemma och ville ha sällskap så jag tänkte Why not? Vi åt middag, bakade kakor och kolla på home alone. :)
Föresten läste jag ut boken "the lying game" för några dagar sedan så jag tyckte det var dags att börja se tv serien. Oj vad den skillde sig från boken, fffffffffu satt och störde mig på alla detaljer som var olika men både boken och serien är rätt kul och annorlunda så absolut värt att sen & läsa! (Till dig Filippa, läs & kolla serien!!!)

Kommentarer
Postat av: The one and onlyyyyy

Ja såå alla dedär avsnitten igår helt jette braaaaa och spännnande.

2011-11-07 @ 13:16:28
URL: http://Filippaisawesome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0