craZZY day, lockdown mm

Jag kommer till skolan och tänker gå iväg till min locker. Nej det får jag inte, området är avspärrat!! WTF tänker jag, lektionen börjar om 10 min och jag måste ha böckerna, jag ringer Angel och frågar om hon är i skolan vilket hon är så jag springer iväg och möter henne och några andra. De säger att det just varit lockdown och vi börjar en halvtimme senare. Så jag går iväg med dem till 7-11.

När lektionen väl börjar så frågar jag om någon vet vad som hänt. Får höra att någon mexikan var arg på någon och typ gått runt inuti skolan med ett sjutvapen och en kniv. Man blev ju lite rädd då liksom. Lektionerna var 27 minuter långa och vi hann inte göra något. I varenda klass satt vi bara och övade på att vara sociala.

Då jag kommer till US History får vi höra av läraren att det brann igår inuti i skolan. BRANDALARM ANYONE????? Jag gick förbi klassrummet när det brann och tyckte det luktade rök men min lärare sa att det antagligen bara var något misslyckat kemi projekt.

Sedan fick jag veta att typ 2 killar hamnade i slagsmål i morse och fick åka polisbil hem. 

Efter det kom rektorn och sa att the lockdown var någon kille som var i en skatepark i närheten? Jag vet inte, är sjuuukt mycket skvaller som går runt hela skolan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0