Dag 56 i the US?

Orkade inte riktigt räkna, men några dagar över 50 borde det vara åtminstone. Jag har inte gjort så mycket produktivt idag kan jag erkänna. Var till en affär och seda till Walmart och efter det åkte min vmamma och vsyskon till Artic Circle men jag kände mig mera sugen på soppa så jag åkte hem och åt soppa. (Jag hatar egentligen soppa, men soppan här är god!) Efter det fick jag tråkigt och color cordinate:ade min garderob, sedan tittade jag på Vampire Diaries och drack min dagliga diet coke. 

Jag satt barnvakt en stund, men ena ungen sovde och den andra satt framför datorn så det var inte så svårt. Jag bakade chokladbollar men de smakade konstigt. Jag hittade ingen choklad så jag hällde i chokladsirap och bläää vad det var äckligt. Jag och Kaleb pyntade choklad bollarna med sprinkels, men sedan tog Kaleb en tugga och så "This doesn't taste good Isa!!", no hard feelings för jag tyckte inte heller de var goda. Så vi satte de äckliga chokladbollarna i kylskåpet för att se om någon annan familjemedlem kanske gillar dem. Kaleb gick iväg för att spela på datorn och jag satte mig framför tv:n och kollade Shrek. 

Mina värdsyskon vill aldrig se Shrek, något är seriöst fel!!! Jag har föreslagit att vi ska se filmen de senaste veckorna men de ropar bara noooo :( Så jag satt och åt lite turkisk jogurt och kollade Shrek tills Kaleb åkte till en kompis och Kaija vaknade. Hon ville åtminstone kolla slutet av filmen med mig så. Jag älskar seriöst Åsnan.
Nu åker snart min vpappa och vsyskon iväg upp till Logan. Själv åker jag upp i morgon för jag behöver någon extra timme sömn ännu för jag är ännu lite sjuk. Dessutom är det väll skönt med lite lugn och ro :)
Ikväll vet jag inte vad som händer, jag funderade på att dra till the football game men jag orkar inte, det är så tråååååkigt där. Så jag kanske bara äter lite Nachos och kollar film istället. 

Puss kram, här är massa läsning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0