gårdagens shopping

Perus bruna fejk uggs och ett par tofflor som jag har på fötterna när jag fryser och antagligen kommer att följa med mig till skolan på Onsdag!
2 äckligt fula bilder på 2 toppar jag hittade i pacsun på rea!
Sedan spontan köpte jag denna topp och skorna nedan på forever21. Tillsammans fick jag blusen och skorna för 12 dollar. Fick höra av tanten att jag är en "good shopper, wait weren't you here a few weeks ago and did a really great deal then too?" Japp, det är jag lol. Skorna är mycket snyggare i verkligheten. Toppen kostade 24.99 från början och skorna var 28.99 från början! :)
Och så köpte jag 2 jeans till priset av 1 men jag vet inte hur man fångar jeans på bild. Ett par svarta skinny jeans och ett par utsvängda blåa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0