Godnatt för mig God morgon för er

Skolan var kul idag. Jag och min kompis har signat upp för en fieldtrip, vi är jätte intresserade av hur en mac byggs och ska besöka en Apple butik och få en gratis t-shirt. (Sa jag att vi missar skola? Typ enda anledningen som vi skrev upp oss på listan...) Efter skolan så åkte jag iväg till nån amerikansk marknad. Sedan hem, äta och sedan åkte vi till ett random ställe fullt av studsmattor. Så åkte vi hem, jag duschade och kom på att jag glömt Engelska läxan så jag fixade den snabbt. Nu är klockan mycket och jag ska gå och sova. Förlåt.

PS en killle blev arresterad förhan vägrade sätta på sig skorna!!! :D:D:D:D:D high school... tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0