It's been a really, really messed up week.

Har jag tröttna på tonight tonight ännu? Näee... Tänkte visa er random bilder av veckans händelser då.
Jag gjorde en spargris på keramiken!
Och en inte så matchande kruka fick jag knåda ihop, för ser ni det fula vågmönstret? Det ville läraren att jag skulle rista in i min gris, noooo way liksom.
Amerikanarna verkar ha något emot Coca Cola Zero, eftersom att det var det enda som var kvar i the vending maching i förrgår. Inte mig emot, jag äääälskar coca cola zero.
Men jag är inte petig eller så, ibland köper jag Diet Coke Lime eller Diet Coke Cherry eller Diet Coke Vanilla...
Vädret i Utah är bipolärt just nu, blev plötsigt 10 grader varmare och jag klarade inte av att gå runt i jeans resten av skoldagen så jag använde mina snygga gymshorts. Fick frågan om jag gillar rosa, nä märks det eller svarade jag då, amerikanare ... Ser ni hur jag har hårbandet? Fick höra att jag var knasig, för om jag ska vara hippie ska jag ha det gå rakt över pannan. Förlåt för att jag tog inspiration av Vasas teini gäng och inte ville se ut som en hippie liksom.
Sedan var det ju CAREER DAAY! Wohoo liksom, vi fick välja 2 föreläsningar att gå på. Jag valde Event Planer och fick lyssna på en glad tant som berättade om hur kul/stressigt det är att planera bröllop och fester sedan gav hon oss lit choklad. Sedan fick jag lyssna på hur livet som en hårfrisör är. Egentligen hade jag valt Fashion Merchandise och inte Cosmetology men ja...
Tjo idag åt jag cheetos, flamming hot. Fick höra att jag var crazy och kommer dö för de är så spicy. Inte direkt, man kände av kryddorna men på ett bra sätt. Amerikanare verkar inte förstå sig på spicy:ga grejer!
Jag färgade håret brunt...
& så föll årets första snö som jag strax ska skriva ett inlägg om!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0