It's raining

Hej allihopa! Vill ni veta något jätte coolt? Det regnar! Det är första gången det någonsin regnar i Draper under tiden jag varit här. SJUKT! Jag trodde det skulle regna först i morgon och var riktigt peppad på att dra fram mitt rosa paraply men NEHEJ det ska minsann börja ösa ner någon timme innan skolan slutar vilket sög. Jag hade inte med mitt paraply idag nej, och alla äckliga middleschool kids hade stått ute i regnet och var våta och så kom de på bussen å ba "Can I sit with you???" ÅÅGÅSDÅFHGh JAG VAR TORR så kommer de och ska tränga sig med sina våta jackor och påsar och blääääääääh. Sedan fick jag gå från busshållsplatsen med luvan uppe och det sög. Jag konstaterade att jag bor längst bort ifrån hållplatsen av alla på min gata. Inte sådär extremt som i Finland Jag bor 3 hus ifrån men ändå. 

PS! Mitt Wet Seal Paket kommer i morgon! Det skulle ta 2 veckor men det åkte ifrån Nevada i natt till SLC så det kommer i morgon. I USA kan man spåra sitt paket vilket jag tycker är coolt. Sånadär hallelujah moment när man vet att paketet befunnit sig i typ Ohio. USA är så stort men ändå så litet. Det är som att beställa ett paket från Spanien och se vilka länder paketet besöker.

Annan grej som står mig, jag är suuuper förkyld. Idag på lektionen behövde jag snyta mig HELA TIDEN! I vår skola har vi tissue boxes i varenda klass så det är inga problem. Men just då har läraren predikat VI SITTER I STOLEN TILLS KLOCKAN RINGER ELLER SÅ FÅR NI DETENTION. Så stiger jag upp och går och snyter mig... 8 gånger. Vilka blickar man fick av både läraren och eleverna. För att ett jag trotsar förbudet om att sitta på min plats och för att jag gjorde det 8 gånger. HIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0